Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
dec
Stockholm Söder

Sweden

Till alla klubbar som har möten på Odd Fellow

Välkomna till 2021 års Julbuffé med Luciatåg från Kungsholmens musikklasser

Onsdagen den 15 december kl. 12:00

Elever från Musikgymnasiet på Kungsholmen, bjuder även i år på ett fantastiskt och stort Luciatåg innan vi tar oss an Björn Widells traditionsrika och uppskattade julbord. Samtliga Rotaryklubbar i Odd Fellow-huset är varmt välkomna med medlemmar och egna gäster.

Vi inom Stockholms Västra Rotaryklubb, som står som arrangörer för musikevenemanget, sponsrar elever vid Kungsholmens musikgymnasium genom att varje år dela ut två stipendier till elever som är särskilt lovande i sin musikutövning.

Genom vår Elevstödsfond lämnar vi också bidrag till elever med ekonomiska problem att kunna slutföra sin gymnasieutbildning. Genom att successivt stärka vår elevstödsfond visar vi uppskattning för den upplevelse som eleverna bjuder oss på i samband med julbuffén.

Vi tycker därför att det är värt att ta ut en mindre avgift på 500 kr/klubb av de klubbar som gör oss sällskap, och deltar på vår upplevelserika Lucialunch. Beloppet går oavkortat till stipendier.

Priset för julbuffén är endast 410​ ​kronor inklusive lättöl och vatten. Vin, starköl och snaps hämtas separat och betalas vid utgången efter lunchen.

Medlemmar i Stockholm Söder anmäler sig antingen via länk nedan eller till Mia Brunnberg (mia.brunnberg@gmail.com) SENAST 10 december

Varmt välkomna!

Klubbar som är inbjudna är: StockkholmHögalid, Stockholm-City, Stockholm-Humlegården, Stockholm-Västra, Stockholm-Kungsträdgården, Stockholm-Söder, Stockholm-Sergel, Stockholm-Djurgården, Stockholm-Ladugårdsgärde