Contact: Siv Huber
Fee:
160,00 kr
Online Registration
  • Registration for this event is now closed.
okt
Stockholm Söder

Sweden
Caren Sjöström gästar åter vår klubb med fortsättningen på Emotionell Intelligens från den 22 september.
När restaurangen släpper in oss 12.40 uppmanas deltagare att ta plats vid ett bord så snart som möjligt. Detta önskemål är för att UNDVIKA trängsel eller kö vid ingången. Det är extremt viktigt både för oss och för restaurangen som är väldigt noga med att följa FHM’s riktlinjer.
Betr. betalning är önskemålet att vi betalar med SWISH (1232954949) samma dag och märker betalningen med dagens datum (13/10) + Rotary. Inga kontanter, tack. Alternativt kan man betala med kort till restaurangen på plats.
OBS! Anmälan till mötet sker på länk som skickas ut. Att betala i förväg är INTE en anmälan. Allt detta för att vi ska ha god kontroll på hur många som kommer.
Vid vårt sista möte, när vår DG, Claes Nilsson, besökte klubben, var vi blott 7 medlemmar och 2 gäster . Emma, hovmästaren, påtalade att det är inte OK för dom att hålla hela matsalen om vi bara blir runt 10 personer utan ser gärna att vi blir 20 -25 för att dom skall hålla matsalen åt oss.